Under våren (mars april) är det dags för gallring av buskplanteringar, totalföryngring och nedklippning av perennplanteringarna.

Gallring av buskplanteringar

För att få en hållbar, välmående och starkväxande plantering måste man göra en gallring alt. totalföryngring (beroende på art av buskar).
Som ett resultar av det så förlänger man då livslängden och gynnar tillväxten på buskarna som då blir friskare, grönare och får ett tätare växtsätt.
Detta ska göras på våren under mars eller april månad.

Önskar ni hjälp med gallring av buskplanteringar gör ni det genom att boka in det genom att maila oss info@egeryds.se ringa 019-18 18 18 eller så fyller du i kontaktformuläret här på sidan.

Boka in gallring av buskplanteringar senast under februari månad. Komplettera det med en jordförättring så bokar vi samtidigt in en tid för det.
Mer info om jordförbättring här.

Boka en tid med en av våra trädgårdsmästare.

Vi kommer gärna ut till er och tittar på vad just er BRF – Bostadsrättsförening eller fastighet har för behov av trädgårdstjänster eller trädgårdsplanering.

Våra överiga tjänster som vi erbjuder är:

Vi har kontor i Örebro, Lindesberg, Eskilstuna och Karlstad.

Lokaler

Är du på jakt efter bostad, lokal till ditt företag eller förening?
Läs mer på Egeryds fastigheter