Svårt att slänga saker?

Förråd, vind eller källarstädning.

Har ni tröttnat på att kliva runt bland prylar som hela tiden ligger i vägen? Saker som ni många gånger tänkt att det där tar vi nästa år. Handen på hjärtat så flyttar man oftast bara på sakerna och för tillfället blir det bättre. Det kan vara saker som inte någon har använt det på många år och ibland händer det att hyresgästen som äger det har sedan länge flyttat från fastigheten.  Vi städar, rensar och forslar bort alla saker. Ser till att allt återvinns på rätt sätt och städar av så det blir snyggt och rent, allt efter era önskemål.

Det är vikigt ur ett SBA (Systematiskt brandskyddsarbete) att man håller gångarna på vinden och i källaren fria från hindrande föremål och brännbart material.

Skicka en förfrågan redan idag om ni vill ha hjälp med förråd, vind eller källarstädning genom att maila oss info@egeryds.se ringa 019-18 18 18 eller så fyller du i kontakformuläret här på sidan.

Vi kommer gärna ut till er och tittar på vad just er BRF – Bostadsrättsförening eller fastighet har för behov.

Våra övriga tjänster som vi erbjuder är:

Vi har kontor i Örebro, Lindesberg, Eskilstuna och Karlstad.

Lokaler

Är du på jakt efter bostad, lokal till ditt företag eller förening?
Läs mer på Egeryds fastigheter