Välkommen till Egeryds Fastighetsförvaltning i Lindesberg.

Egeryds Fastighetsförvaltning i Lindesberg har kontoret på Bergsmansgatan. Egeryds historia i Lindesberg började med ett stort eget bestånd av fastigheter. Vi har under åren i Lindesberg utvecklats till att bli en helhetsleverantör av fastighetsrelaterade tjänster. Våra kunder finns i hela Lindesberg med kranskommuner och består mestadels av Bostadsrättsföreningar, hyresfastighetsägare och kommersiella fastighetsägare.

På kontoret i Lindesberg jobbar idag 8 medarbetare men vi har en ambition att växa. Våra medarbetare är vår största tillgång och besitter stor kompetens inom sina specifika områden. Kompetensutveckling ligger oss varmt om hjärtat, vi ser nämligen att medarbetare som utvecklas också utvecklar vårt företag. Vi jobbar även aktivt med att främja ett hälsosamt liv och tränar därför tillsammans i Egeryds Sportklubb; ESK.

Vad erbjuder vi?

Vi hjälper Brf- bostadsrättsföreningar och fastighetsägare med förvaltningen av fastigheter. Egeryds Fastighetsförsvaltning i Lindesberg utvecklar och förvaltar fastigheter tillsammans med er som kund. Vi är en komplett fastighetsförvaltare med alla tjänster som en fastighetsägare behöver, oavsett om det är en bostadsrättsförening eller kommersiell fastighetsägare.

Egeryds Fastighetsförvaltning Lindesberg hjälper bostadsrättsföreningar med förvaltningen av fastigheter.

Om din bostadsrättsförening behöver hjälp med ekonomi, utvecklingen av föreningens fastighet eller det dagliga underhållet så är vi en partner som hjälper er hela vägen. Det gör att styrelsearbete blir både lättare och roligare. Vi tror på valfrihet och kan skräddarsy ett avtal efter era behov.

Våra tjänster

Vill du att vi hjälper dig med förvaltningen av er fastighet?

Kontakta oss på Egeryds Fastighetsförvaltning i Lindesberg så vi kan berätta hur vi på bästa sätt kan erbjuda er våra tjänster.

Vi har också påbörjat vår resa mot en mer miljövänligt hållbar produktion genom att ersätta bensindrivna verktyg med eldrivna motsvarigheter, detta ger mindre miljöpåverkan, en bättre arbetsmiljö och tystare omgivning för er kunder.
Vår filosofi bygger på en nära relation med våra kunder för att på bästa sätt förstå hur vi kan hjälpa er bli en bättre fastighetsägare. Vår roll är helt enkelt i linje med vårt syfte ”Att möjliggöra för kunden att vara en professionell fastighetsförvaltare och fastighetsägare.” Vi tror därför på att jobba lokalt och tillsammans med er kunder för att kunna leva upp till vårt syfte.

Våra ledstjärnor ”Långsiktighet, Engagemang och Kvalité genomsyrar vårt sätt att tänka och arbeta.”
Vi finns även på plats i Nora och Frövi

Kontakta våra medarbetare

Vi har kontor i ÖrebroLindesbergEskilstuna, Karlstad och Västerås

Egeryds Bostadsklubb

Här kan du logga in på Egeryds bostadsklubb
Egeryds Bostadsklubb

Felanmälan

Uppstår en skada eller ett fel i din lägenhet eller i ett gemensamt utrymme gör en anmäl

Felanmälan

Platschef Niclas Orre
niclas.orre@egeryds.se
Kontoret är stängt för besök tills vidare.

Bergsmansgatan 10

Hitta hit