Trädgårdsplanering – trädgårdsdesign

För att få en vacker och funktionell trädgård behöver ni ställa några frågor till er själva.

Varför ska vi göra om och i vilket syfte ska vi använda trädgården till?
Ska den fyllas av odlingar, vackra blomsterrabatter, vara en plats där man kan koppla av med familj och vänner? Ska det finnas stora ytor så att barnen kan leka eller finnas en väl tilltagen yta med vindskyddad uteplats för grillning?
Vilka element ska den innehålla? Har ni önskemål om växter? Ska den vara lättskött?

Sammanfattningsvis är det här några av frågorna ni bör ställa er själva innan ni påbörjar ett större arbete med er trädgård.

Till en början bokar ni ett möte med oss på Egeryds och vi kommer ut till er och tittar på er trädgård, går igenom era önskemål och visioner.

Därefter kan vi påbörja vårt arbete med att planera, designa och rita in vilka element som ska finnas på tomten. Därpå som ett nästa steg i processen så skickar vi er ett skalenligt skissförslag som visar trädgårdens olika rum och funktioner. Därefter så bokar vi ett nytt möte så att ni har möjlighet att komma med frågor och ev. göra en revidering på skissen. Tillsammans med er går vi igenom eventuella justeringarna ni önskar göra. Därefter uppdaterar vi ritningen med era tankar och önskemål och ni får en ny ritning för godkännande.

Trädgårdsplanering – trädgårdsdesign

Låt oss på Egeryds göra er trädgård till en plats där man vill umgås med famlij, vänner och njuta av omgivningen.

Skicka en förfrågan redan idag om ni vill ha hjälp med Trädgårdsplanering – trädgårdsdesign genom att maila oss info@egeryds.se ring 019-18 18 18 eller så fyller du i kontakformuläret här på sidan.

Vi kommer gärna ut till er och tittar på vad just er BRF – Bostadsrättsförening eller fastighet har för behov.

Våra övriga tjänster som vi erbjuder är:

Vi har kontor i Örebro, LindesbergEskilstuna och Karlstad.

Lokaler

Är du på jakt efter bostad, lokal till ditt företag eller förening?
Läs mer på Egeryds fastigheter