Vad är teknisk förvaltning?

Nyheten publicerades den 19 januari 2021
Sverige

Teknisk förvaltning

Fastighetsförvaltning för bostadsrättsföreningar och kommersiella fastigheter.

Vad är teknisk förvaltning?

Det innebär att vi t.ex. genomför besiktningar, sköter kontakt med myndigheter underhållsplanering, drift – energioptimering samt upphandlingar. Inom den tekniska förvaltningen fokuserar vi på fastigheten som helhet och alla dess installationer.
Som ett resultat av vår tjänst teknisk förvaltning samt att ni har en långsiktig plan för fastigheten kommer ni att spara pengar och är ett av de bästa sätten att behålla fastighetens värde samt få en värdeökning.

Hos Egeryds har ni en alltid personlig kontakt som kommer att vara ert stöd med att ge er råd, hålla er uppdaterad hur fastigheten mår och om vad som behöver göras.  Därför kan vi alltid hjälpa er med underlag eller förslag när ni ska fatta beslut, stora som små. Dessutom ligger våra tekniska förvaltare alltid i framkant och har ett stort nätverk och ständigt ser till att ha rätt kompetens på rätt plats. Sammanfattningsvis kan man säga att vi håller koll .på alla nya möjligheter för att vi ska kunna hjälpa er bästa sätt.

Teknisk förvaltning.

I vår tjänst Teknisk förvaltning får ni som bostadsrättförening tillgång till våra fastighetsförvaltares stora kompetens och erfarenhet som krävs för att långsiktigt sköta er fastighet på bästa sätt.  Därför kan vi erbjuda lösningar där alla delar inom fastighetsförvaltning ingår.  Egeryds Fastighetsförvalting erbjuder förmodligen marknadens mest flexibla lösningar för er bostadsrättförening eller fastighet.

Några exempel på våra tjänster Teknisk förvaltning.

• Projektledning – tak, fönster, stambyte, relining mm
  • Underhållsplaner
  • SBA systematiskt brandskyddsarbete
  • Myndighetsbesiktningar
  • Förvaltare som stöd vid garantiärenden
  • Engerioptimering

Till sist: Varför ska ni välja Egeryds fastighetsförvaltning som leverantör?

• Egeryds Fastighetsförvaltning har lång erfarenhet av teknisk förvaltning.
  • Hjälper och avlastar styrelsen.
  • Ser till att stärka fastighetens långsiktiga värde och värdeökning.
  • Ser till att säkra fastighetens välmående, funktioner och drift.
  • Långsiktig stabilitet. Såväl strukturellt som finansiellt.

Offertförfrågan

Dessutom erbjuder vi totalförvaltning med all tjänster en bostadsrättsförening behöver.

Vi vill gärna träffa er och berätta hur vi kan på bästa sätt erbjuda våra tjänster. Skicka en förfrågan redan idag genom att maila oss info@egeryds.se ringa 019-18 18 18 eller klicka på offertförfrågan nedan.

Egeryds Fastighetsförvaltning erbjuder fler tjänster, så som ekonomisk förvalting och fastighetsförvaltning.

Vi har kontor i Örebro, Lindesberg, Eskilstuna och Karlstad.

Lokaler

Är du på jakt efter bostad, lokal till ditt företag eller förening?
Läs mer på Egeryds fastigheter