Ledigt jobb: Teknisk Förvaltare

Nyheten publicerades den 29 juni 2021

Egeryds Fastighetsförvaltning i Eskilstuna söker Teknisk Förvaltare

Egeryds har sedan starten 1989 haft kundnöjdhet och kvalité i fokus. Tack vare vår ambition att växa med en stark lokal förankring så finns vi nu i Karlstad, Örebro, Lindesberg, Eskilstuna och Karlskoga. Genom ett konkurrenskraftigt helhetserbjudande med engagerad och ansvarsfull personal är Egerydskoncernen en komplett fastighetspartner. Nu vill vi förstärka vårt team med en Teknisk förvaltare i Eskilstuna Du som söker får chansen att vara med i den fortsatta uppbyggnaden av ett starkt Egeryds. Du behöver därför gilla att vara med och påverka din vardag, dessutom älskar du mötet med kunderna. Tjänsten har placeringsort i Eskilstuna.
Vi har en tydlig målbild att inom tre år bli bättre, större och starkare. Vi bygger vår framgång på glädje, hårt arbete och en stor dos ödmjukhet. Vill du vara med och utvecklas med oss?

Om tjänsten

Som Teknisk fastighetsförvaltare är du den personen som gillar att vara spindeln i nätet. Du är personen som knyter samman olika resurser mot ett gemensamt mål. Du kommer att vara kontaktytan för våra kunder och arbetar strukturerat med en stor variation av frågor.

Arbetsbeskrivning i korthet

• Ansvar för löpande förvaltning och drift av våra kunders fastigheter.
  • Ansvar för uthyrning och upprättande av kontrakt för våra kunders lokaler och bostäder.
  • Planering, upphandling och genomförande av löpande och planerat underhåll.
  • Upprätta förfrågningsunderlag och upphandla mindre entreprenader inför ombyggnad och reparation.
  • Ansvar för kontakter gentemot entreprenörer.
  • Ansvarig för upphandling av underhållsprojekt och investeringsprojekt i samråd med chef.
  • Vara kontaktperson gentemot bostadsrättsmedlemmar, hyresgäster, leverantörer, myndigheter med flera – i frågor som rör den tekniska förvaltningen för våra kunder
  • Vara bostadsrättföreningarnas styrelsers förlängda arm.
  • Ansvarig för hyresgästservice, handha kundkontakt och utföra kundvård.

Kvalifikationer

För att kunna axla rollen som teknisk förvaltare på ett bra sätt ska du ha några års erfarenhet inom fastighetsförvaltning. Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning inom drift, bygg, projektledning eller fastighetsingenjörsutbildning alternativt har en gedigen erfarenhet från branschen och förvaltning. Vidare ser vi att du även är strukturerad, relationsskapande och klarar av att självständigt planera ditt arbete. B-körkort är ett krav.

Personliga egenskaper

För oss på Egeryds är dina personliga egenskaper viktiga och kommer värderas högt i rekryteringen. Hos oss trivs personer som gillar att jobba hårt, tar ansvar och lever efter våra värderingar, bäst beskriven som ”Vi Bryr Oss!”
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval vilket innebär att vi kan komma att kalla till anställningsintervju innan ansökningstiden har gått ut. Skicka därför gärna in din ansökan så fort som möjligt dock senast 15 aug till marjo.ojala@egeryds.se

Kontaktpersoner:
Marjo Ojala Platschef, Eskilstuna