Vi levererar julgranen till er bostadsrättsförening eller fastighet.

Vi erbjuder julgranar för en smidig och stämningsfull lösning för er bostadsrättsförening eller fastighet inför julen. Ge er fastighet den perfekta julstämningen genom att beställa en vacker gran hos oss. Att ha en gran utanför er fastighet till första advent kommer en magisk atmosfär som alla kan njuta av.

Julgranr i olika längder

Våra granar finns i olika längder, vilket ger er möjligheten att välja den som passar bäst för er plats och era önskemål. Oavsett om ni föredrar en mer diskret gran på 3 meter eller en imponerande 10-meters gran som kommer att vara ett imponerande landmärke, har vi det ni behöver för att fira julen med stil.

Senast 31 oktober

För att säkerställa att granen är på plats i tid för första advent ber vi er att lägga er beställning senast den 31 oktober. Genom att vara i tid med er beställning kan ni vara säkra på att granen kommer att vara prydligt pyntad och redo att sprida julglädje till alla som passerar förbi er fastighet.

Vår service är inte bara bekväm utan även prisvärd. Så varför inte skapa en minnesvärd julstämning för er bostadsrättsförening eller fastighet i år genom att beställa en vacker gran från oss? Vi ser fram emot att hjälpa er att skapa en oförglömlig julupplevelse för alla som besöker er fastighet under säsongen.

Beställ julgran och boka den senast 31 oktober för att få den leverad till första advent.
För mer information om priser på granarna (Uppsättning och nedtagning plus tippavgifter tillkommer.) mejla oss en intresseanmälan info@egeryds.se, alt. ring er förvaltare 0771-13 00 00 eller så fyller du i kontakformuläret här på sidan och anger ”julgran” i rutan ”VI VILL VETA MER OM”.  så kontaktar vi er.

Vi kommer gärna ut till er och tittar på vad just er BRF – Bostadsrättsförening eller fastighet har för behov.

Våra övriga tjänster som vi erbjuder är:

Vi har kontor i Örebro, Lindesberg, Eskilstuna, Karlstad och Västerås

Lokaler

Är du på jakt efter bostad, lokal till ditt företag eller förening?
Läs mer på Egeryds fastigheter