Jobba hos oss Teknisk förvaltare Eskilstuna

Egeryds Fastighetsförvaltning
söker Teknisk förvaltare, Eskilstuna

Jobba hos oss!

Egeryds Fastighetsförvaltning växer så det knakar och nu måste vi förstärka vårt team i Eskilstuna med en Teknisk förvaltare.
Du som söker det här jobbet får chansen att vara med i den fortsatta uppbyggnaden av ett starkt Egeryds. Du behöver gilla att vara med och påverka din vardag, dessutom älskar du mötet med kunderna. Egeryds har en tydlig målbild att inom tre år bli bättre, större och starkare. Vi bygger vår framgång på glädje, hårt arbete och en stor dos ödmjukhet.

Vill du vara med och utvecklas med oss?

Om tjänsten
Som Teknisk fastighetsförvaltare är du den personen som gillar att vara spindeln i nätet. Du är personen som knyter samman olika resurser mot ett gemensamt mål. Du kommer att vara kontaktytan för våra kunder och arbetar strukturerat med en stor variation av frågor.

Arbetsbeskrivning i korthet

• Ansvar för löpande förvaltning och drift av våra kunders fastigheter.
  • Ansvar för uthyrning och upprättande av kontrakt för våra kunders lokaler och bostäder.
  • Planering, upphandling och genomförande av löpande och planerat underhåll.
  • Upprätta förfrågningsunderlag och upphandla mindre entreprenader inför ombyggnad och reparation.
  • Ansvar för kontakter gentemot entreprenörer.
  • Ansvarig för upphandling av underhållsprojekt och investeringsprojekt i samråd med chef.
  • Vara kontaktperson gentemot bostadsrättsmedlemmar, hyresgäster, leverantörer, myndigheter med flera – i frågor som rör den tekniska förvaltningen för våra kunder
  • Vara bostadsrättföreningarnas styrelsers förlängda arm.
  • Ansvarig för hyresgästservice, handha kundkontakt och utföra kundvård.

Kvalifikationer
För att kunna axla rollen som teknisk förvaltare på ett bra sätt ska du ha några års erfarenhet inom fastighetsförvaltning. Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning inom drift, bygg, projektledning eller fastighetsingenjörsutbildning alternativt har en gedigen erfarenhet från branschen och förvaltning. Vidare ser vi att du även är strukturerad, relationsskapande och klarar av att självständigt planera ditt arbete. B-körkort är ett krav.

I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval vilket innebär att vi kan komma att kalla till anställningsintervju innan ansökningstiden har gått ut. Skicka därför gärna in din ansökan så fort som möjligt dock senast 12 juni.

Personliga egenskaper
För oss på Egeryds är dina personliga egenskaper viktiga och kommer värderas högt i rekryteringen. Hos oss trivs personer som gillar att jobba hårt, tar ansvar och lever efter våra värderingar i Egeryds medarbetarskap:

• Hårt arbete lönar sig – Här finns inga genvägar. Vi jobbar hårt för att vi gillar det.
  • Hushåll med resurser – Vi är kostnadsmedvetna och noggranna med att inte slösa med företagets eller våra kunders resurser. Vi har högt fokus på det vi är bra på.
  • Vårda kunden – Vi har förmånen att vara en del av dess vardag och vi gillar att sticka in huvudet och fråga hur läget är.
  • Del av en helhet – Vi är ödmjuka och prestigelösa inför vår uppgift och lagandan är viktig. Alla måste bidra för att göra helheten bra och vi berättar för varandra när vi gör bra och dåliga saker. Vi ser feedback som utbildande och utvecklande.
  • Entusiasm smittar – Ha kul på jobbet, det är alltid de positiva människorna som vinner. De är alltid till glädje för sin omgivning och sig själva. Utan entusiasm på jobbet försvinner 1/3 av ens liv.
  • Inte som alla andra – Det är kul när det händer lite. Vi är nyfikna och gillar utmaningar och att hitta nya vägar och lösningar. Varför är en bra fråga.
  • Ansvar är en förmån – Att ta ansvar har ingenting med arbetsrollen att göra utan alla måste ta ansvar. Fatta beslut, ibland tar man fel beslut men det är ok.

Eller bäst beskrivet som
”Vi Bryr Oss!”

Kontaktperson Jonas Pohjonen
Anställningsvillkor:
Lön enligt övernskommelse.
Tillträde enligt överenskommelse.
Tillsvidareanställning 100%
Förmånsbil
Frågor, skicka mejl till: jonas.pohjonen@egeryds.se
Placeringsort: Eskilstuna