Nöjda kunder

Brf Åbrodden, Örebro

Samarbetet omfattar de flesta områden som rör förvaltningen av vår bostadsrätt förening. Vi får alltid kompetent hjälp med samordningen av fastighetsskötseln, kontakter med ekonomisk förvaltare och boende, vilket sparar mycket tid och huvudbry. Egeryds får ett stort plus för snabb återkoppling i de ärenden vi behöver hjälp med.

Pernilla Salomonsson, Orförande BRF Åbrodden

Brf Slussparken, Örebro

För oss i Bostadsrättsföreningen Slussparken är det viktigt att ha en trygg och pålitlig entreprenör och förvaltare. Det känner vi att vi har i Egeryds.

Clas-Göran Classon, Ordförande Brf Slussparken

NYFOSA,
Örebro

Egeryds entreprenad levererar alltid rimliga offerter, ett välutfört jobb som håller tidsramen samt man blir alltid kontaktad om något oförutsett uppstår eller att de har ett annat (bättre) förslag på en alternativ lösning. Detta gör att samarbetet oss emellan blir enkelt, kostnads- och tidseffektivt!
Trevliga är de också!

Sofia Dahl, Förvaltare Nyfosa

Brf Glastranan, Karlstad

Brf Glastranan har haft fastighetsförvaltning hos Egeryds i Karlstad sedan 2019 och ekonomisk förvaltning sedan 2020. Som föreningens ordförande känns det gott att ha all förvaltning samlad hos en och samma leverantör. Kontakten med Egeryds representanter har alltid varit positiv och vi har god hjälp i alla frågor – stora som små.

Carin Hansdotter, Ordförande Brf Glastranan

Lindesbergs Stadshotell

Egeryds har trevlig personal som alltid finns nära till hands med bra service och löser saker vi behöver ha snabbt åtgärdat. Egeryds ställer alltid upp och är ett bra bollplank när vi har funderingar som rör vår fastighet.

Shafan Zakholi VD/Ägare, Lindesbergs Stadshotell

Brf Hinden, Lindesberg

Vi har haft Egeryds som förvaltare i 14 år och under alla dessa åren så har det alltid fungerat bra och vi nöjda med deras leverans. Egeryds är alltid på alerten, svarar alltid och åtgärdar saker vi vill ha hjälp med snabbt.

Gunnar Hundal Ordförade/vice värd, Brf Hinden

BRF Karlstadhus Nr9

Vikten av bra stöd från förvaltaren! Läs om Ingelas blogginägg tankar kring hur ett bra stöd från oss gjorde hennes vardag lättare som ordförande Blogginlägg

Ingela Larsson ordf BRF Karlstadhus nr 9

Brf Nåldynan, Eskilstuna

Vi har under fyra år har anlitat Egeryds tjänster fastighetskötsel och städning. Samarbetet med Egeryds har alltid gått väldigt lätt och smidigt. Det är lätt att få kontakt med dem. Personalen är mycket serviceinriktad så allt löper smidigt. Brf Nåldynan i Eskilstuna består av 195 lägenheter samt tre stycken uthyrda lokaler.

Benny Häll Ordförande, Brf Nåldynan

Brf Södermalm, Örebro

Brf Södermalm är en bostadsrättsförening med 45 lägenheter i centrala Örebro. Vi i Brf Södermalm tycker att samarbetet med Egeryds Fastighetsförvaltning fungerar mycket bra. Både genomgångar inför året, vad gäller underhållsplan, ekonomi och förvaltning liksom löpande planering och uppföljning vad som händer i vår brf. Det känns bra att ha en personlig förvaltare som håller samman allt mellan oss och Egeryds.

Efwa Nilsson Ordf. Brf Södermalm