Här kan du få svar på några av de vanligaste frågorna.

Var hittar jag info om föreningens avtal och abonnemang?

Är du boende i föreningen så kontakta din styrelse. Är du styrelsemedlem kontaktar du din ekonomiska/tekniska förvaltare.

Jag kan inte logga in på EBK – Egeryds Bostadsklubb?

Har du ett aktivt avtal i en bostadsrättsförening som Egeryds har ekonomisk förvaltning på? I så fall loggar du in med Mobilt BankID på ebk.egeryds

Hur kan jag få tillgång till EBK – Egeryds Bostadsklubb?

Om du äger en bostadsrätt där Egeryds är din ekonomiska förvaltare så har du automatiskt tillgång till EBK.

Jag har inte fått eller tappat bort mina avier. Hur får jag tag på dessa?

Du loggar in på EBK och på mina sidor hittar du dina obetalda avier. Du kan öppna upp dessa som PDF.

Jag ska lägga om mina lån eller byta bank och de kräver ett lägenhetsutdrag för det. Hur får jag tag på detta?

Du loggar in på EBK och på mina sidor hittar du lägenhetsutdrag. Klicka på ladda ner så får du fram en PDF som du kan ladda ner/skriva ut och ge till din bank.

Här kan du se en förklarade video på hur EBK – Egerydsbostadsklubb fungerar